АНКЕТА щодо якості надання адміністративних послуг - Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва
Представництва Служби у регіонах
п'ятниця | 01.07.2016
Моніторинг надання адміністративних послуг.

АНКЕТА щодо якості надання адміністративних послуг

18.09.2013
Поділитись:
twitter facebook В Контакте

Територіально-адміністративний центр надання адміністративних послуг (Центр):
місто
район
селище

2. Чи зручне місце розташування Центру:
так
ні

3. Чи всі адміністративні послуги, необхідні Вам, отримуєте через Центр:
так
ні (якщо отримуєте не всі адміністративні послуги через Центр, то які адміністративні послуги хотіли б отримувати)

4. Чи влаштовує Вас режим роботи Центру:
так
ні

5. Чи здійснюється прийом в Центрі згідно з графіком його роботи:
так
ні

6. Інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги, розташована на:
інформаційних стендах;
інформаційних терміналах;
сайті Центру;
інформація відсутня

7. Чи вичерпна інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги:
так
ні

8. Чи налагоджена «електронна черга» в Центрі:
так
ні

9. Чи облаштований Центр скриньками для зауважень та пропозицій:
так
ні

10. Як Ви подавали заяву на отримання адміністративної послуги:
особисто
надсилали поштою
за допомогою
Інтернету
інше (вказати)

11. Чи вимагаються додаткові документи для надання адміністративної послуги (не передбачені законодавством):
так
ні

12. Чи пропонували Вам отримати адміністративну послугу через посередників (приватні фірми, громадські організації, благодійні фонди, юридичні компанії тощо) за додаткову плату:
так
(за бажанням вказати адміністративні послуги, які пропонують отримати через посередників та назви фірм)
ні

13. Чи пропонували Вам самостійно погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки для отримання адміністративної послуги:
так
(вкажіть які документи (рішення) та в яких органах влади/місцевого самоврядування)
ні

14. Чи надаються супутні послуги (ламінування, ксерокопіювання, банківські послуги, фотографування, продаж канцелярських товарів):
так
(необхідне підкреслити, зазначити інші супутні послуги)
ні

15. Які основні проблеми в сфері надання адміністративних послуг (можливість позначати декілька варіантів відповідей):
незручний графік роботи Центру;
незручне місце розташування Центру;
наявність черг в Центрі;
відсутність бланків заяв, зразків документів;
не консультують з питань надання адміністративних послуг;
не дотримуються строків надання адміністративної послуги;
грубе, неповажне ставлення;
інше.

16. Чи покращилася якість надання адміністративних послуг зі створенням Центру:
так
ні

17. Чи були випадки вимагання винагороди в Центрі:
так
ні

18. Чи задоволені Ви рівнем обслуговування в Центрі:
відмінно
дуже добре
добре
задовільно
незадовільно

19. Ваші побажання щодо покращення роботи Центру надання адміністративних послуг

Читайте також:
Лист про зняття з контролю Адміністрацією Президента України виконання завдання, визначеного підпунктом 2 пункту 4 Указу Президента України від 12.06.2013 № 327 "Про невідкладні заходи щодо прискорення здійснення економічних реформ", щодо забезпечення здійснення постійного моніторингу виконання органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування вимог Закону України "Про адміністративні послуги" і оприлюднення щокварталу інформації про результати такого моніторингу та лист Адміністрації Президента України від 05.06.2015 № 02-01/2673

Регуляторні акти
Перелік проектів регуляторних актів, що надійшли на погодження до ДРС від центральних органів виконавчої влади:
30.06.2016
Перелік проектів регуляторних актів, що надійшли на погодження до ДРС від центральних органів виконавчої влади:
21.06.2016
Читати розділ >>
Архів