Лікарняні листи будуть в електронному реєстрі! - Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва
Представництва Служби у регіонах
неділя | 25.02.2018
Державна регуляторна служба інформує

Лікарняні листи будуть в електронному реєстрі!

12.09.2013
Поділитись:
twitter facebook В Контакте

Держпідприємництво за результатами наради у Віце-прем’єр-міністра України отримало доручення посилити контроль за обліком тимчасової втрати працездатності


Міністерству охорони здоров'я України за участю Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва та іншими зацікавленими органами доручено запровадити електронний реєстр (обліку) втрати тимчасової працездатності.

За результатами наради, що відбулася із зацікавленими центральними органами виконавчої влади, Голова Держпідприємництва Михайло Бродський заявив: «В разі введення електронного реєстру зникне необхідність виготовлення та закупівлі лікарняних листів, що дозволить зекономити бюджетні кошти».

Відтак, кожний лікар зможе отримати ключ доступу до бази даних зі своїм підписом. Лікар в реєстрі записує  дані хворого, строк непрацездатності та передає номер реєстраційного запису безпосередньо хворому. Відділ кадрів зможе перевірити правильність такого запису в реєстрі та виписати лікарняні у разі його наявності.

Як зазначив Михайло Бродський: «Нам вдалося домовитися про спрощення. Запускаємо систему електронного обліку лікарняних листів!».

 


Регуляторні акти
Перелік проектів регуляторних актів, що надійшли на погодження до ДРС від центральних органів виконавчої влади:
28.11.2016
Перелік проектів регуляторних актів, що надійшли на погодження до ДРС від центральних органів виконавчої влади:
23.11.2016
Читати розділ >>
Архів